Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 28. juli 2010

Klar, parat, studiestart


Så har jeg gjort det... - Har fået sendt tilmeldingen til mit specialefag.
Jeg er igang som revisorelev, og det betyder jeg skal gå i skole 14 dage om måneden sådan ca.
Samtidig er jeg igang med akademiuddannelsen (en uddannelse på linie med HD 1. del), hvor jeg blev merkonom i februar. Jeg har holdt sabat fra teorien her i foråret, da vi jo har årsregnskaber, der skal laves og jeg gerne ville have min fulde opmærksomhed på dette.
Men nu er jeg klar igen. Så ud over de 14 dage pr. måned på elevopholdet, skal jeg læse mit specialefag på akademiuddannelsen. Jeg får heldigvis fri til selve skoledagene, men læsning og opgaver foregår i fritiden. Da akademiuddannelsen, som udgangspunkt er et selvstudie med ikke særlig meget undervisning, får jeg ikke særlig meget fritid. Dette kommer jo nok til at gå ud over min kreativ tid. Men jeg glæder mig faktisk til at komme igang, fordi det betyder nemlig at jeg er færdig næste sommer!
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com