Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 4. juli 2010

En sommerdag med et farvel og dejlige musik oplevelser...

Nu er det snart et år siden, vi blev gift. Jeg har hele tiden vidst jeg ville sælge min kjole efter, da det er en modekjole, som jeg gerne ville have en anden skulle have glæden af. Igår var så dagen, hvor der skulle komme en og prøve den, og hun tog den med med det samme. Selvom det er en beslutning jeg har været meget afklaret med, er det lidt mærkeligt at tænke på at den ikke er herhjemme mere. Det er jo vildt at der allerede er ved at være gået et helt år.


Bagefter skulle jeg mødes med en veninde og til Musik ved Noret (en-dags-festival i Munkebo).



Mine forældre skulle også derned sammen med et vennepar, så mødtes med dem dernede. Det var bare en rigtig dejlig dag! Super vejr (er lidt rød idag, selvom jeg brugte masser af solcreme, øv øv), god musik, hygge med veninde og familie og så blev det da også lige til tre-retters menu fra Munkebo Kro - de havde et telt på pladsen. Det er helt sikkert en oplevelse, der godt kan tåle at blive gentaget.


Nåede også forbi posthuset på vejen, for se hvad der lå og ventede på mig:




Har vundet denne skønne give-away ved Talula og de er bare rigtig fine! Har lige fået mig en orkidée af mine bedsteforældre, så det passer bare perfekt!

Tusind tak for denne skønne gave!

Share:

1 kommentar:

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com